Contact

Voor concreet advies, een vrijblijvende offerte of andere vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Niet helemaal tevreden? Laat het ons weten!
Houtekamer & Noordzij B.V. onderscheidt zich door kwaliteit én persoonlijke aandacht. Daarom horen wij het graag wanneer -en waarom- u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Na ontvangst van uw klacht krijgt u binnen 1 tot 2 werkdagen een bevestiging van ons en binnen 3 weken handelen wij uw klacht af. Soms lukt dat niet, maar ook dan krijgt u binnen 3 weken bericht.

Nog niet tevreden?
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? En gaat uw klacht over onze specifieke financiële dienstverlening in het kader van de Wft, zoals bemiddeling en advisering van pensioen, lijfrente, en dergelijke? Dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD neemt alleen klachten in behandeling die u eerst met de financiële dienstverlener zelf heeft opgenomen. Het KiFiD biedt ook informatie, uitleg en advies in verband met geschillen.

Contactgegevens KiFiD
Ons aansluitnummer bij de KiFiD is 300.015108.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

www.kifid.nl
consumenten@kifid.nl
t 070-333 8 999

De Veldoven 53
3342 GR Hendrik-Ido-Ambacht

info@houtekamer-noordzij.nl

0180 76 72 90

houtekamernzContact